FAQ
Antwoorden op al jouw vragen! Staat jouw vraag hier niet tussen? Stuur me dan een berichtje en ik beantwoord 'm zo snel mogelijk.
Kan ik een specifieke steen uitzoeken of een voorkeur doorgeven?
Alle stenen die ik verkoop zijn natuurlijk natuurproducten, waardoor geen enkele steen hetzelfde is. Heb je een voorkeur voor een bepaalde tint, tekening of verkleuring die je op de productfoto ziet? Dan kun je jouw voorkeur doorgeven als opmerking bij het afrekenen. Ik probeer hier dan zo goed mogelijk aan te voldoen - al kan ik niet beloven dat ik de specifieke steen kan leveren als deze al verkocht is. Wel zal ik op je voorkeur letten en de zo goed als mogelijk passende steen voor je uitzoeken!
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Ik streef ernaar alle bestellingen binnen 1 werkdag te verzenden. Bij drukte kan dit natuurlijk iets langer duren, maar alsnog worden alle bestellingen binnen 2 werkdagen verzonden.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Elk pakketje is een feestje, dus je bestelling wordt sowieso leuk verpakt! Facturen ontvang je per mail, dus zullen niet in jouw pakketje terug te vinden zijn. Je kunt je pakketje dus ook makkelijk direct naar iemand anders sturen om ‘m cadeau te doen!
Alle items passen in brievenbusdoosjes, dus je zult nooit thuis hoeven blijven om jouw pakketje in ontvangst te nemen. Tijdens het afrekenen kun je binnen NL kiezen voor verzending met postzegels of Track&Trace. Ik verzend standaard met PostNL.
Wat zijn de verzendkosten?
Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten. Voor de verzending van je bestelling binnen Nederland kun je kiezen voor een brievenbuspakket (met track&trace), of postzegels. Let wel op: als je kiest voor verzending met postzegels ligt het risico bij jouzelf (de klant). De kosten hiervoor zijn vanaf €2,50 voor verzending met postzegels (afhankelijk van het gewicht van je bestelling) en €4,50 voor verzending met track & trace. De kosten worden automatisch berekend in je winkelwagen, dus hier kun je de voor jouw bestelling geldende verzendkosten terugvinden.
Hoe kan ik een item retourneren?
We proberen natuurlijk te voorkomen dat er iets mis is met je item en hopen dat iedereen juist blij wordt van zijn/haar bestelling! Helaas kan het altijd gebeuren dat er iets doorheen glipt, of het product net iets anders uitpakt dan je had verwacht. Geen paniek, we helpen graag bij een oplossing!
Mocht er iets mis zijn met je item, stuur me dan vooral een berichtje. We kunnen vast tot een goede oplossing komen! Mochten we afspreken dat je het item retourneert, dan krijg je de productkosten van mij terug.
Mocht je een item willen retourneren omdat je het toch niet wil hebben, kan dat binnen 14 dagen. Stuur me een berichtje, dan geef ik je het retouradres en zorg ik dat de kosten van het product weer op jouw rekening verschijnen zodra ik het product van je ontvangen heb. De verzendkosten (naar jou, en de retourkosten) zijn voor jouw rekening. Let wel: de producten moeten natuurlijk in oorspronkelijke staat terugkomen. Cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd worden.